Körkort.

2010-04-28 @ 22:45:49
Nu känns det som om det äntligen är på gång med körkort för min del. Finally!

Körkortstillstånd har jag ju haft ett bra tag, men efter det så hände inte så mycket. Så för ungefär 2-3 veckor sedan fick jag ett ryck är Millie var och besökte Linnea och mig på jobbet. Hon är i behov av körkort i slutet av sommaren för att få det jobb hon vill ha och det var handledarkurs hit och dit.

Jag ringde och hörde mig för om handledarkurstider när Millie gått och vips var det bokat en vecka fram. Kursen var i tisdags förra veckan, när pappa och jag kom hem betalade jag in avgiften och papprena skickades in under onsdagen. Idag ramlade handledarbeviset ner i brevlådan, otroligt vad fort det gick! Jag hade förväntat mig åtminstonde några veckors väntetid, men beslutet togs - hör och häpna - i lördags. Stackarna på Transportstyrelsen verkar jobba dygnet runt, fast antar att de har en hel del att göra...

Tack till Transportstyrelsen i alla fall, för här ska det nu köras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0