Nu är det dax för te och tv.

2010-04-05 @ 19:57:10
Saker jag gjorde förra veckan:

1. Var sjuk.
2. Ätit 2 st ägg. (Va, har det varit påsk? Det måste jag ha missat...)
3. Ätit godis så jag nästan spytt.
4. Suttit inne och tittat ut på solen.
5. Suttit inne och tittat ut på regnet.
6. Kollat in tv-utbytet under dygnets alla timmar... nästan i alla fall!
7. Skaffat Twitter.
8. Terrat pappa. Och mamma. Fast mest pappa tror jag.
9. Nördat mig med tv-spel. Och Facebook-spel.
10. Drunknat av en NoseBuddy. Vilken kompis va?
11. Tyckt synd om mig själv.
12. Rostat mackor i ett våffeljärn.
13. Gått och lagt mig mellan 19:00-03:15.
14. Lyckats göra mamma och pappa lite förkylda också. Oooups!


Saker jag ska göra denna vecka:

1. Back to work, jippi-yeyy!
2. Jobba undan en massa skit som skulle varit klart förra veckan.
3. Högskoleprovet. (Uuuurk!)
4. Besöka IKEA?
5. Infomöte?
6. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0