Regn, regn, regn.

2010-10-24 @ 15:56:40
Kan det bli roligare? Javisst kan det det! Med lite tvättning och teoriplugg till körkortet. Lovely!

Har precis hängt upp en massa underkläder och strumpor på tork. Jag hatar att tvätta strumpor, de tar liksom aldrig slut när man väl ska hänga upp dem. Trosor likaså!
Ska nu ladda upp med lite fika, en stor kopp te, leverpastejmacka samt ett wienerbröd och sedan ska jag ta tag i teorin också.

Helst av allt skulle jag vilja krypa upp i soffan och kolla på film, eller upp i sängen och fortsätta läsa på Gömda (Liza Marklund), men då tror jag nog pappa går i taket (nackdelen med att fortfarande bo hemma, ååh, vad jag vill fytta!). Så, bäst att sätta fart! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0