Hej bloggen!

2010-07-29 @ 20:17:48
Och hej ni andra också såklart! Det var ett tag sedan sist, minst sagt. Sommaren har gått fort men inte varit stressig alls, ska man skratta eller gråta? Skratta om man jämför med förra året men gråta för att det snart är höst tror jag minsann. :)

Känns som att jag hunnit med en hel del somriga saker trots jobbelijobb och ingen semester (men, jag trivs fortfarande så jag ska inte klaga):

1. Badat.
2. Solat (och faktiskt fått lite färg).
3. Åkt RIB.
4. Flygit ballong.
5. Åkt en massa Segway.
6. Åkt ut med båten.
7. Latat mig i solen.
8. Ätit glass.
9. Ätit jordgubbar. I massor.
10. Och varit på Gröna Lund (igår!)

Har jag missat att göra något somrigt? Nee, inte vad jag kan komma på.

Med körkortet går det bra. Har kört ett antal lektioner på Saltsjö Trafikskola och det går bättre och bättre för varje gång. Körkort i år tror jag absolut på, före november hoppas jag på! Då går mitt legitimation ut, så kan vara skönt att slå två flygor i en smäll! :)

Nu ska jag äta choklad (det får man när man har lingonvecka) och övertala mamma att titta på Greys Anatomy!
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0