Smånervös.

2010-09-21 @ 23:42:18
Japp. Nervös. Något jag inte brukar vara särskilt ofta. Anledningen är utbildningskontrollen jag har i morgon. Jag vet vart jag brister (planeringen), så blir väl lite upp till bevis.
Tanken med det här inlägget var väl att försöka lugna ner mig själv, men det har jag totalmisslyckat med. Numera, förutom en molande knip i magen, så är jag darrig på händerna också. Toppen!

Jag är medveten om att klockan är mycket och att det är bra att vara utvilad inför något som kräver koncentration och prestation. Men jag vet också att släcker jag lampan kommer jag ligga och älta alla de misslyckanden jag gjort i körningen hittills. Det är dumt vad hjärnan kan spöka med en ibland. Det är en balansgång det här.
Sedan kanske det är dumt att jaga upp sig för något så fnuttigt som en utbildningskontroll. Hallå, det är ju inte teoriprovet eller uppkörningen som gäller och ska klaffa imorgon!

Nej, positiva tankar är det som gäller. Slå bort allt annat dumt ur huvudet nu, Camilla. Peppar, peppar! Jag vet ju faktiskt att jag KAN köra bil. Jag måste bara tänka ett litet, litet steg längre i vissa situationer.
Nu gör vi såhär istället, jag släcker lampan och tänker på alla de gånger som det faktiskt HAR gått bra. Inget ältande här inte! En god natts sömn och sedan ska det visas för Maria (min körskolelärare), och Alex som jag ska köra med i morgon, att jag rockar! Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0