Fredag.

2010-10-22 @ 21:53:32
Jag hade en ny utbildningskontroll igår. Och jag var så jävla grym! Gick skitbra, kändes skitbra, ja - skitbra helt enkelt! När Alex och jag var tillbaka så gick vi in till kontoret där Maria och jag bokade tid för teori och uppkörning. Nu fan! Peppar peppar! Har lite lektioner innan det är dags, så lite finslipning först, men sen! Sikta mot stjärnorna!

På kvällen var det dags för Mamma Mia med mamma och pappa, som vi bokade för så länge sedan så. Typ i våras va? Den var grym! Låg och nynnade på musiken hela kvällen, tog ett tag innan jag kunde somna. Så nöjd så!

Dagen idag. På jobbet har det gått riktigt segt, har i alla fall hunnit lära mig en del (men inget jobbnyttigt kanske). Till exempel att det är 95 mg koffein i kaffe och 50 mg koffein i svart te. Använder man mycket teblad och låter teet dra länge kan det till och med bli upp mot 100 mg koffein, så energidrycker - släng er i väggen! Har även lärt mig lite om valar, en blåval väger till exempel 150 ton och kan bli upp mot 33 meter, stora bjässar alltså!

Längtar efter sängen. Jag är trött! Har jobbat 5 dagar i sträck nu vilket jag inte direkt är så van vid ännu. Var ju max 4 dagar och sedan ledigt under sommaren. Men nu är det höst, bort med sommaren, blicka framåt, höstmys. Eller ja, vinter kan man väl säga att det är, första snön kom idag ju! Här i Nacka är det helvitt, något jag var jätteförvånad över när jag kom från stan där det är barmark.
Jaja, mamma är snart hemma, tänkte gå och möta henne vid bussen. Behöver börja röra på mig. Powerwalka och gymma eller nåt. Sen är det in i värmen igen och se slutet av Idol och sedan blir det sängen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0