15

2008-04-13 @ 17:00:42
Denna vecka har minst sagt varit fullproppad, omtumlande och fylld med roliga grejer. :) För att ta några exempel:

1. Jag ska aldrig bli ridlärare. Var sjukt stressigt att ha lektion för klassen, men roligt också! De var riktigt duktiga i alla fall. Och ingen ramlade av... Puh! :)

2. Informationsmötet hos Ballongflyg Upp o Ner. GISSA VEM SOM HAR SOMMARJOBB? :D Nu på lördag (vid bra väder förståss) blir det prova-på-flyg, skitskojj ska det bli!

3. KM i hoppning igår. Jag fick min revansch (på Nova dessutom!), jag kom 2:a och jag är sjukt nöjd! SandraCamilla<3Nova. :D 

Gårdagens roligaste citat:
Ida (precis innan start): Jag har satsat pengar på dig!
Jag (pipigt): Har du!?
Janne: Ta det lungt nu!

Haha! XD

4. Blev inget prov i miljökunskap i onsdags heller. Skönt säger jag (blev ju inte så mycket pluggande så att säga)! Flyttat till nästa torsdag istället...

5. Hade mentorssamtal i torsdags. Katarina tycker jag har gjort en enorm utveckling. Och det kanske jag har... Det var roligt att höra i alla fall! :)

6. Andy påminde mig i fredags om att vi är lediga på måndag, imorgon alltså. Dykarna har dykdag. Den informationen, som jag alltså hade glömt bort, var väldigt uppskattad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0