Dagen idag.

2008-04-18 @ 00:14:28
1. Timms Advanced 2008-matteprov. Va fan gick jag upp 6:00 för att göra ett jävla prov (som testar hela världens kunskaper i avancerad matte, ett prov som inte var nödvändigt)? Jag vet inte. Men jag får en biobiljett i alla fall...

2. Miljökunskap. Zznark. Behöver jag säga något mer?

(3. Lunch.)

4. Estetisk verksamhet. Lika roligt som vanligt. Alltså ganska så tråkigt.

5. Nacka Forum. Provade 7 klänningar inför studenten, hittade ingen jag gillade och som satt bra. När är det dags att börja få panik? Och vad ska jag ha på mig på studentskivan? Med pirattema? HJÄÄÄLP!!

6. Stallet. Hoppelihopp med Kejsarn. Gick helt ok.

7. Tråkkväll hemma. Och nu väntar sängen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Guuud vad trist alltihop lät :-)

2008-04-18 @ 00:23:09     URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0