"Det som inte dödar oss, gör oss starkare."

2008-04-15 @ 22:06:12
Jag hade tänkt träna idag, men valde istället att vara hemma och plugga till morgondagens projektredovisning. Min plan var egentligen att träna idag och vila imorgon, för att kunna plugga till torsdagens miljökunskapsprov, men det provet är tydligen uppskjutet till måndag... Så jag valde att vara lite lat idag istället.

Har alltså hunnit plugga lite och sedan har jag kollat på premiären av Desperate Housewives. Wiie, för att jag är glad att den startat igen. Och nästa vecka börjar Ugly Betty också! :D

Det känns som om livet börjar gå åt det bättre. Inte bara för att alla roliga tv-serier börjar igen, utan mer för att det är vår och våren ger mig nytt liv. Sen kan jag ju inte ungå att säga att jag fortarande kan gå och småle åt lördagens resultat i KM. Jag är ju faktiskt lite stolt över mig själv! Skolan börjar ju också lida mot sitt slut och idag är en sådan dag då jag mest tycker att det är skönt (det finns ju några dagar man deppar över det faktum). Projektarbetet är ju snart klart och man märker också av att man närmar sig slutet i andra ämnen, mer pluggande och nästan färre saker att göra (det låter kanske konstigt, men det bara är så...).

Nä, ska fortsätta plugga lite inför redovisningen. Sen väntar ett par timmars välförtjänt sömn... Börjar bli lite öm i fingertopparna också, så orkar inte skriva så mycket mer - men mer om det imorgon!
Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0