Nöjdare och gladare

2008-04-25 @ 22:38:30
Och IDAG köpte jag min studentklänning! Wiie! Hörde häromdagen när jag var inne en snabbis i stan två yngre kvinnor som gick och pratade med varandra:

- Det finns ju bara studentklänningar överallt!
- Ja, jag håller med!

För mig har det tagit en evighet att hitta klänningen och inte kan jag hålla med om att det bara är studentklänningar överallt! Fast det är väl så (som vanligt) att letar man inte - hittar man, letar man - hittar man inte. Fast idag var det då min tur att hitta klänningen och det är jag glad över! Så, nu är jag redo för the BIG day. Sen gäller det ju bara att hitta något att ha på studentskivans pirattema... Hm, det blir nog svårare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0