Och jag känner för att skriva ett inlägg till, bara för att, och det ser ut like this:

2008-04-07 @ 22:24:42

Vecka 15.

MÅNDAG:
1. Träna.
2. Plugga (dags att börja snart kanske?)

TISDAG:
1. Träna
2. Plugga, Miljökunskapsprov på onsdag!

ONSDAG:
1. Miljökunskapsprov.
2. Ridlektion för klassen (ledarskapsuppgift Idrott & Hälsa B) i Velam.
3. Redovisning mat-tema, Natur & Friluftsliv, i Velam.
4. Informationsmöte 18:30 hos Upp o Ner angående sommarjobb (hur ska jag hinna? gaah!).

TORSDAG:
1. Stallet. Hoppning! :)
2. Studenmiddag SMOP?

FREDAG:
1. Ladda för lördag.

LÖRDAG:
1. KM Hoppning. Jag är nervös och jag vill ha revansch! Så det så! :P

SÖNDAG:
1. Träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0