Träningsvärk av både gym och plugg... Men vårsolen gör mig glad i alla fall! :)

2008-04-02 @ 23:37:07
Vad har hänt sedan sist?

Äntligen känns det som om våren är här på riktigt, i söndags var det helt underbart väder ute åtminstone. 12 grader + strålande sol. Härligt säger jag bara! Mamma och jag var ute på promenad i över en timma och när vi väl kom hem så gräddade vi våfflor. Mumsigt värre! :)

I måndags kände jag mig lite smått vuxen sådär. Köpte (äntligen) träningskort på Friskis&Svettis, så nu blir det träning som gäller - för gratis var det ju inte! Under kvällen blev det ett aerobicspass, dagen efter blev det träningsvärk. Ajaj.

Förutom träningsvärken i tisdags så blev det ett puls/bas pass. Tog ut mig mycket mer, var högre tempo, men jag var nöjd, pigg och glad. :)

Dagen idag blev det vila. Har träningsvärk från igår också, alltså = dubbel träningsvärk. Dagens vila känns således underbar! :)



För att göra en liten update hur jag ligger till med plugg kan jag meddela att det nu ser ut såhär:

Plugg att göra:

1. Miljökunskap - göra klart frågor. (Här är det inte mycket kvar, sen blir det prov nästa onsdag, huga!)
2. Kemi/Idrottsuppgift. (Denna har jag varit duktig och börjat på...)

Plugg jag har gjort:

(1. Projektarbete.)
2. Logg för vecka 11.
3. Logg för vecka 12.
4. Idrottsuppgift (kompletering).
5. Natur & friluftslivsuppgift.
6. Miljökunskap - läsa häfte.


SKITSKÖNT med andra ord! :)
Nä, nu ropar sängen på mig. Har sovmorgon imorgon, vilket är välbehövligt, natten till idag blev det faktiskt bara 4-5 timmars sömn... (Orsak = pluggande.)
Ciao och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0