Ojoj!

2008-08-17 @ 00:45:19
Det var sjukt länge sedan jag uppdaterade här... Sorry!
Om någon fortfarande är här och läser alltså?

Har väl egentligen inte skett så mycket sedan sist? Jag sitter fortfarande på kontoret och är åtminstonde uppsatt på att flyga varje kväll - även fast det nu blivit inställt kanske en, två veckor. TRIST!

Fått förfrågan om jag vill ta ballongcert. Hmmm. Vill jag? Har inte riktigt kommit fram till det än... Jag tror det skulle vara grymt kul. Men klarar jag av det ekonomiskt just nu? Vill jag det just nu? Borde kanske tänka på körkortet först?

Den största förändringen som kommer ske i mitt liv framöver är att jag ska börja i butiken istället. Detta innebär att jag inte kan flyga varje kväll, utan bara de dagar då jag är ledig. Det känns jättetrist och ännu tristare är att det känns som att jag sviker Kjell, min pilot. Han blev faktiskt ganska ledsen då han fick veta. Och jag känner mig som en DÅLIG människa. (OCH, nu har jag två som kallar mig förädare, visserligen säger en av dem traitor (Rob), men det är ju sak samma!) Suck. Jag har i alla fall en vecka kvar på konoret och en veckas "heltidsjobb" som flygvärdinna. Hoppas det blir bättre väder så att åtminstonde några flygningar blir av! I'm gonna miss it BIG times!

Vad som komma skall:
SÖNDAG: Flyga?
MÅNDAG: Kontor. Flyga?
TISDAG: Kontor. Flyga? Om ej flyga: något Wallmans salonger partaj på Golden Hits med butik-tjejerna (+ Kit då...)
ONSDAG: Kontor. Flyga?
TORSDAG: Kontor. Stallet! RIDA!!!! :))
FREDAG: Sista dagen på kontoret. :( Flyga? KRÄFTSKIVA! Party party!!!! :D
LÖRDAG: Flyga?
SÖNDAG: Flyga?
MÅNDAG: Första dagen i butiken.

And so on....

Nä, nu ska jag spela lite Shanghai på Blip. Funny, funny... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0