En och en halv vecka senare...

2008-12-13 @ 23:18:59
Det var väldigt längde sedan jag bloggade sist. Förlåt! Särskillt till Linnea som har tjatat på mig och för att jag har lovat, men inte hållit mitt löfte. :(
Men nu är jag här igen, åtminstonde för denna gång...
 
Och ja, vad har hänt sedan sist? Jag har jobbat, som vanligt. Känns inte som att det finns så mycket att berätta. Känner mig lite sliten, skulle inte tacka nej till sovmorgon imorgon, men ska jobba, så ja... Fredag är jag ledig! Tjo! Vi började med vårat julschema igår på jobbet så jobbar lite huxflux nu känns det som.

Med tanke på jobbet så börjar få lite smått panik över alla julklappar som ska inhandlas. Det största frågetecknet är över vad jag ska ge till min bror på 26 år. Tips någon? Och fråga mig inte hur jag får ihop jobbet med julklappar. Kanske har något med att årets julklapp är en upplevelse? Hahaha...

Men nä, nu har jag inte tid längre, tänkte sova några timmar innan det är dags att gå upp igen. Sitter dessutom vid pappas dator vilket resulterar i att jag hänger över hans bilratt till datorspelen han spelar - inte så skön ställning med andra ord. Hatar hans tangentbord också. Haha. :)
Men innan jag går slänger jag in The Scripts video till The man who can´t be moved som gått på repeat här hemma under kvällen. Min nya favoritlåt! :) Enjoy!





Funkade inte att få in en video på den officiella videon, så det blev en... hm.. "hemmagjord-á-la-någon-främling"!
Och nu är jag bajstrött. Skriver som en kratta, måste i princip rätta varje ord...
GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0