Här ska det vara RUBRIK.

2008-12-20 @ 00:24:58
Denna vecka har gått fort. På tok för fort egentligen. Har varit värsta julruschen i butiken, har inte hunnit med så mycket annat än jobbjobbjobb. Till och med blivit en del övertid!
Men idag har jag varit ledig. Blev inte så mycket till sovmorgon som jag velat, mamma är ledig fr o m idag så fick stå ut med henne runt klockan 9 imorse. Värt att nämna är att jag somnade efter klockan 3, så vart sådär skapligt glad när hon kom intjoandes i mitt rum. Suck. Men, jag hann med en del julklappsköp idag, skitskönt, kan pusta ut lite nu. Vrickade foten också bland allt folk på stan, aj.

För att kort nämna resten av veckan som lämnats utan bloggspår: panik, förvirring, Golden Hits, Schlager, 80-tal, storlekt och könsbehåring (hahaha), julklappar, stallet, sorg, skratt, flumm, The Killers och blablabla...

Ja, har egentligen inte så mycket mer att nämna. Tänkte gå och lägga mig strax för att orka upp imorgon, tänkte kila förbi en butik och inhandla sista julklappen innan jag börjar jobba, vilket betyder att väckarklockan kommer väcka mig tiiiidigt! Usch!
Och sedan, ja, så är det full fart fram till Julafton, då man äntligen kan pusta ut, mitt jobbschema ser nämligen ut så här:

LÖRDAG: 11-20
SÖNDAG: 11-19
MÅNDAG: 9-18
TISDAG: 12-20

Nä, nu får det vara slut på det roliga. Kram!

PS. Rubriken har att göra med den mycket underhållande lunchrast jag hade förra veckan då jag satt och läste Metro...


Här ska det vara BILDTEXT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0