8 februari

2008-02-10 @ 01:05:26
För övrigt, för 65-års kalaset var i alla fall kul och trevlig, så var fredagen ganska trevlig den också.
Förutom att både Rebecca och Vivi bestämde sig för att skolka, så både ridningen och bowlingen var lite ensamt. Särskillt bowlingen, då det bara var två lärare och så jag....
Men, men, man kan inte få allt. :)

Sitter och småsnyftar nu om jag ska vara ärlig, har sett på Titanic på 3:an, men nu är jag så trött att jag ska gå och lägga mig. Har lite matte jag måste göra klart imorgon, en allra sista matte D uppgift, en redovisnings uppgift, som ska redovisas på torsdag. På alla hjärtans dag. På min födelsedag. :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0