Kan hål försvinna?

2008-02-03 @ 23:34:03
I fredags kväll upptäckte jag något som jag trodde var ett hål i en av mina bakre tänder i underkäken. Jag har aldrig haft ett hål så jag vet varken hur det ser ut eller känns. Det såg i vilket fall ut som ett brunsvart litet streck, men jag kände ingenting. Jag har gått och orat mig hela helgen, men nyss hände något märkligt... Innan jag borstade tänderna fanns "hålet" där, men nu när jag har borstat tänderna så är det borta! Kan hål försvinna?

Säkerligen så var det ju inget hål, utan någon matrest som suttit stenhårt (jag borstade faktiskt tänderna två gånger i förrgår kväll, igår morse, igår kväll och en gång imorse), men ändå. Lite orolig är jag allt fortfarande!


Förresten är jag sur på mamma, men mer om det någon annan gång...
God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Om du skulle haft ett hål så hade du haft on as hell typ ^^

2008-02-03 @ 23:50:59     URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0