Sum up vecka 9

2008-02-29 @ 23:08:52
TISDAG:
1. Plugga projektarbete hemma hos Becca. Visst är vi flitiga? Plugga på ett lov menar jag?

Det gick bra, vi fick en del gjort! =)

ONSDAG:
1. Stan.
2. Frisören?
3. Middag på stan med mamma.
4. Bio (PS I love you - ääälskar boken) på stan med mamma.

Blev inge stan-shopping och heller inget besök hos frisören, men jag överlever. Tillbringade förmiddagen hemma och städade lite och så... Sen åkte jag in till stan och mötte mamma, vi gick och åt på en mongolisk restaurang, gott och trevligt. Sedan vart det bio. PS I love you var bra, men som vanligt är boken alltid bättre än filmen!

TORSDAG:
1. Stallet - vanlig lektion.

Var hemma denna förmiddagen också. Gjorde en broccolipaj som sedan blev middagsmat. Gott!
Under ridlektionen red jag en ungponny som heter Rascal, kallas Rasken. Tycker det gick bra med tanke på att jag aldrig ridit honom förut, men särskillt prydligt såg det nog inte ut. Haha! =) Han var rolig i alla fall, med alla sina hjälp-det-är-ett-monster-i-varje-hörn-skyggningar och sina små bocksprångs-protester i galoppen.

 
Rasken.

FREDAG:
1. Stallet - hoppkurs.
2. Middag och bio med (hela) familjen?

Idag då. Vaknade, gick upp, åt frukost, åkte iväg till stallet. Red Nova under hoppkursen och det gick bra. Hoppade runt 1 meter, kände att det räckte då det var länge sedan jag hoppade ordentligt!  Kom hem ganska sent och då vart det slapp i soffan och sedan middag. Under kvällen har jag sedan kollat på filmen I am Sam, den var bra! =)

LÖRDAG:
1. Middag och bio med (hela) familjen

Det blir först biobesök, vi ska se Jumper och efter det så blir det middag på Greken i hörnet. Blir kul att träffa min bror som jag inte sätt på ett tag nu! =)

SÖNDAG:
1. Inget planerat.

Jag har fortfarande inga planer för söndagen. Blir väl antagligen lite tvätt eller träffa någon kompis. Vi får la se! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0