Träna, träna, träna!?

2008-02-02 @ 20:24:54
Vad är det med folk som är helt besatta av att träna?
Kan någon förklara det för mig?

En av mina kompisar är helt besatt av att träna.
Hon kan inte hoppa över det för att ha tid med något annat, träningen går till och med före skolan!
Hjälp!?

Visst medger jag att jag hemsk mycket skulle vilja ha ett träningskort, men inte måste man träna som fan för det?
Visst medger jag att jag vill få tillbaka de magmuskler och den konditionen jag hade för två år sedan, men inte tränar jag som fan för det?
Visst medger jag att jag hemskt mycket skulle vilja träna, men jag har faktiskt inte tid! Träningen väntar jag med tills jag känner att jag både VILL och har TID.

Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0