Virrig?

2008-02-04 @ 18:39:54
Idag skulle min grupp, bestående av Vivi, Filippa och jag, lämna in en uppsats om Miljöpartiet i Miljöpolitik/miljökunskap...

1: Vi (läs jag) mailade in vår uppsats till en utav lärarna, Carina, när vi var klara.
2: Jag kom på att vi glömt skriva namn. Jag ändrade i vårt dokument och vi (läs jag) mailade åter in till Carina.
3: Jag kommer på att vi (läs jag) glömde att lägga in dokumentet i förra mailat. Jag lägger in dokumentet i ett nytt mail och skickar iväg det.
4. Vi kommer på att vi glömt skriva källor. Vi (läs jag) mailar ett sista mail till Carina.

Virrig? Jag? Nej, nej!

Kommentarer
Postat av: SANDIE

virrivirri :P

2008-02-04 @ 19:16:24     URL: http://ettstyckesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0