Dagens...

2008-01-07 @ 18:55:41

DAGENS KLÄDSEL: Mjukiskläder.
DAGENS FRISYR: Hästsvans. (Som synes nedan!)
DAGENS SMINK: Ingenting.
DAGENS HÄNDELSE: Hämtat post, börjat måla hyllan, gjort en brasa i braskaminen, ätit, tv, dator.
DAGENS BORDE-HA-GJORT: Målat hyllan lite flitigare kanske?
DAGENS PLANER: Få tag på Becka. Sova.
DAGENS KÖP: Ingenting.
DAGENS GODIS: Karamellkungen och Paradis-choklad.
DAGENS HUMÖR: Helt ok.
DAGENS PLANER INFÖR MORGONDAGEN: Jag hoppas få tag på Becka idag och fråga om hon vill göra något imorgon, annars får jag väl fortsätta måla hyllan, eller shopping+frisör. Om jag inte hinner klart med att plugga idag, så måste jag göra det imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0