Ja?

2008-01-07 @ 00:29:03

Jag känner att jag inte är särskillt aktiv här. Kan visserligen bero på att jag inte suttit vid datorn på länge, men ändå. Har inte hänt så mycket sen sist. Har köpt konsoler och har haft allmänt tråkigt i detta skitväder som råder ute. Jag har ingen större motivation till någonting om jag ska vara ärlig.

På onsdag börjar skolan igen. Urk. Har verkligen ingen lust. Fast det är ju bara att bita ihop, det är ju inte så långt kvar så att säga. 145 dagar nämare bestämt. Jag har en tendens att räkna ner till viktiga datum, i alla fall om jag har riktigt tråkigt, och idag räknade jag alltså ut att det är 145 dagar kvar till min student. Way to go!
Har alltså bara måndag och tisdag kvar på jullovet, och jag har en hel del som jag skulle vilja hinna med. Det känns som en hel del i alla fall...

Detta vill jag hinna med:
1. Besök hos frisören.
2. Måla min hylla och sätta upp den på väggen.
3. Plugga. (Gosh!)
4. Träffa en kompis jag inte sett på länge.
5. Shoppa lite nya kläder.

osv osv.

Jaja, är väl bäst att sova om jag ska hinna med det. Haha. :)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0