27 dresses.

2008-06-24 @ 02:57:32
Jättemysig film, verkligen, men lite förutsägbar. Sa jag inte vad den skulle handla om i föregående inlägg.. typ? Jaja, den innehöll en del roliga saker och en del ögongodis. Älskade Malin Åkermans (aka Tess) bröllopsklänning - deras mammas omsydda klänning - den var riktigt snygg!
En annan snygging, eller kanske snarare sötnöt är James Marsden:



Även fast jag tycker att han är mer snygg än söt på den bilden... Aja, jag bara babblar...
Vet inte om jag ska kolla på en till film nu, eller om jag borde gå och lägga mig. Jag börjar bli lite trött faktiskt. Hmmm, ska kolla filmarkivet först! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

snygging!

Den filmen har jag faktiskt inte sett..

2008-06-24 @ 11:09:35     URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0