Hjälp?

2008-06-16 @ 14:57:16
Jag sitter bara och tråkar. Har ingenting för mig alls.
Ingen rolig person är inne på MSN. Inget roligt går på tv. Och det är fortfarande över en timme kvar innan jag får reda på om det blir något jobb ikväll eller inte. Dessvärre tror jag att det inte blir något, då det blåser ganska mycket...

Hej, kom och ge mig lite sällskap, tack!

Jag måste verkligen bestämma mig snart, SNART, om jag ska fortsätta rida på Velam en termin till. Jag är egentligen sjukt less på ridskola, det har jag varit ett bra tag, men det är ändå något som håller mig kvar. Har ju precis, eller nästan precis, ridit Heavant och tänkte att det kunde bli ett litet roligt projekt till hösten, lära mig honom alltså. Sen går det ju sjukt bra i tävlingarna. Det har liksom bara lossnat!
Dock tror jag att jag kan utvecklas mycket mer med en medryttarhäst. Men det knepiga med det är ju att hitta en man både trivs med och en man inte bara får rida ut i skogen med. Visst, skogsritter är jättemysigt, men det är inget man utvecklas på i längden.
Hade jag modet och tiden (eller vad fan gör jag i höst egentligen? kanske har massor av tid?) och pengarna skulle jag ta en foderhäst. Men det känns läskigt. Skrämmande.

HJÄLP MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0