Jobb, student & Heavant

2008-06-06 @ 00:14:57
Det är egentligen nu som jag börjar piggna till i kropp och huvud. Lite konstigt med tanke på att jag bara sovit runt 4 timmar på ett dygn. Eller vänta lite nu.. Ett och ett halvt dygn måste det bli! Huga!
Jobbet var trevligt. Fast det har jag sagt redan kom jag på. Kanske är lite trött trots allt?
Blev i alla fall cirka 2 timmars sömn innan det var dags att gå upp och åka iväg till Cybergymnasiet och Beckas student. Missade buss 1, vilket resulterade i att jag missade buss 2. Kommer äntligen iväg 10 minuter senare, bara för att upptäcka att nästa anslutningsbuss, upp till skolan, är SMOCKFULL, alltså missade jag buss 3. Kom så småningom upp till skolan också och fick se en överlycklig (om än lite tårögd) Becka springa ut. <3
Hem igen. 2 timmars sömn igen. Upp igen. Och iväg till stallet. Stoppas av en trafikolycka - stressstressstress! Hann i tid och fick reda på att jag skulle rida Heavant. En unghäst jag aldrig ridit förut, men trots mina misstankar ändå visade sig vara riktigt trevlig. Vi var ute på Fösa och hoppelihoppade lite. Han tyckte det var riktigt skojjigt och både stack och bockade lite ibland. Men men, är man ung och dum så är man! ;)
Hem ytterligare en gång. Äta. TV. Data. Fann ett mail om mer lediga jobb i mailkorgen. Tjo! Veckan efter midsommar kommer jag antagligen att ha fullt upp, tur att man trivs på jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0