Lonely, I'm Miss Lonely...

2008-06-24 @ 00:35:38
Okej, jag har upptäckt hur enormt tråkigt nätter kan vara. I alla fall om de innebär att vara ensam och det inte finns någon, någonstans, som kan hålla en sällskap förutom ens gamla luggslitna nalle.
Jag är dock fast besluten om att sitta uppe ett par timmar till. Någon gång i framtiden SKA det bli bra väder och bra väder innebär flygningar och då vill jag inte vara en trött en.
För att jag ska hålla mig vaken och sysselsätta hjärnan (jag-är-inte-ensam) tänkte jag därför sätta på 27 dresses, dock på låg volym, jag kan ju inte väcka föräldrarna mina (suck). Man kan ju alltid skratta åt en annan som är ensam menar jag (även om hon hittar sin stora kärlek i slutet och de lever lyckliga i alla sina dagar)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0