Midsommarhelgen

2008-06-22 @ 23:54:00

Kort och gått vad som har hänt i helgen, i alla fall det mest relevanta (vad som nu är relevant i min blogg?):

  • Midsommarafton firades hemma med släkten. Färskpotatis, grillat och jordgubbar i STORA lass. :)
  • Drog förbi Myrsjön med mamma och sköt med gevär, prickskytte eller vad fan det nu heter (rätt namn någon?), blev riktigt stolt över mig själv med mina 4 av 5 träffar. Vad jag fick för poäng? Njaa, inte sååå högt... 24 typ. :)(Bildbevis kanske kommer under måndag.)
  • Fotboll.
  • Modellsommar blev utläst. Den av Paulina Blablabla-någonting.
  • Fotboll. Jag slog vad med pappa om att Spanien skulle vinna över Italien. Är numera 10 kr rikare - skulle fan slagit till med 100 kr (men är man fattig student så är man)!
  • Har även blivit galen av alla skator som har bestämt sig för att slå sig ner i det annars så lugna villakvarteret jag bor i. Man väcks av dem, man störs av dem under eftermiddagen (det är ett jävla tjatter på dem!) OCH - DE ÄTER UPP MINA JORDGUBBAR I JORDGUBBSLANDET. Jag ska fan köpa mig ett gevär snart. Har ju bevisat att jag inte är en så pjåkig skytt i alla fall...
  • Söndagskvällens jobb blev inställt. För blåsigt och risk för regn.
  • Måndagsmorgonens jobb blev inställt. Fortfarande för blåsigt. (Har jag nämnt att jag jobbar morgon och kväll veckan som kommer? Förutom lördag morgon då...)

Ehh, ja, mer än så var det väl inte. Vad jag kan komma på i alla fall... Har i och för sig sett en del filmer, men jag kommer inte ihåg vad de heter, så, jaja...
Godnatt, för en del i alla fall. Tänkte hålla mig vaken ett tag till. Måste snurra om dygnet och sova dagstid, om det blir bättre väder vill säga och flygning morgon och kväll... Men det ska ju tydligen bli bättre väder i slutet av veckan. Tjo! Kanske till och med ikväll? Måndag kväll alltså.
Jag håller tummarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0