Jävla tråkdag

2008-03-26 @ 23:11:52
Idag, som rubriken antyder, har det varit en jävla tråkdag (ursäkta svordomen). Like this liksom:

1. Blev väckt tidigt, nåja, tidigt för att vara lov, av de jävla byggarbetarna (kommunen har bestämt att en förskola passar utmärkt på min gata - jippi!) som skulle flisa träd. Blää! Bor ändå längst in på en skaftväg, så tycker synd om de som bor längst ut = mycket mer oväsen.

2. Skickade iväg CV till Upp o Ner angående ballongflygvärdinna i sommar. Tycker det verkar vara ett väldigt roligt jobb, så håll tummarna för mig!

3. Checkat min Facebook, var några veckor sedan jag var där senast...

4. Läst lite bloggar.

5. Hämtat posten. Tänkte ta en promenad i samband med det, men kallt och blåsigt var det, så lusten blåste bort.

6. Kollat på tv.

7. Bakat pizza till middagen.

8. Gått och mött mamma vid bussen.

9. Kollat på tv.

10. Datorn igen. Letat runt efter studentklänning på internet. Läst på om skolan sluta (dressyr). Loggat in här.


Wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0