Lördagsnöje

2008-03-02 @ 21:49:13
Vad är sannolikheten att Becca och jag stöter ihop på samma film, samma biograf, samma dag och samma tid? Det måste ju vara närmare noll i alla fall, men så var inte fallet igår...
Jag, mamma, pappa och bror hade precis sett filmen Jumper (kl 17:30 på Söder), då jag hör någon ropa mitt namn. Jag vänder mig om och där står Becca med sin morbror. Vart ganska paff så att säga. :P

Efter filmen (och träffen med Becca och hennes morbror) var det en och en halv timme kvar tills vårt bord var klart på Greken på hörnet. Vi stannade därför till på en pub för att ta ett glas, sedan fortsatte vi mot restaurangen. Kvällen slutade med magknip, efter en alltför god middag...

Och hur bra filmen var? Sådär. Ingen höjdare direkt. Har både sätt bättre och sämre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0