Onsdag

2008-03-05 @ 23:17:05
Först och främst vill jag ge ett boktips, Allt för min syster av Jodi Picoult. Grymt bra bok, med lite sorgligt slut! Läste ut den idag, lite tråkigt faktiskt (den tog slut så fort). Ajja, LÄS DEN!

image13

Sen vill jag säga att jag är lat och lite ledsen över att jag inte lagt ett finger på estetloggarna jag måste skriva. Hade gärna velat lämna in dem imorgon under lektionstid. Hrmp. Får ju dessutom en till att skriva imorgon, alltså 3 stycken totalt. Gaah! :(

Apropå imorgon. Det är första dagen, eller första torsdagen rättare sagt, då vi inte har någon matte. Mer korrekt: ALDRIG NÅGON MATTE MER. Färdigläst! Kaputt! Borta! Tjo! :D
Detta resulterar också i att jag får en timmas sovmorgon och inte nog med det, jag slutar dessutom 55 minuter tidigare (hur nu det gick till, och nej, vi har inte matte både på morgonen och eftermiddagen). Hur skönt är inte det? Tre flugor i en smäll liksom! :D

Sist, men inte minst, i detta inlägg vill jag säga: God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0