Plugg, snö, frisören, träning och höskolekataloger (för att sammanfatta denna dag och morgondagen)...

2008-03-24 @ 22:19:03
Dagen idag spenderades hemma hos Becca, vi pluggade projektarbete, blev typ klara till 99,9% (vilket är skitskönt) och jag hjälpte henne med kemi-kompletering. Sen skulle hon iväg och gymma (jag vill också!), så jag pulsade hem i snön, ej bokstavligt, men shit vad det har snöat idag! Typ 1 dm snö här hemma ju!

Imorgon är det (äntligen) dags för ett frisörbesök, får se om jag åker in till stan en sväng också för att köpa träningskläder, för jag har halvt om halvt bestämt mig för att köpa träningskort och börja träna. Läste nyss Vivis blogg och hon hade i helgen suttit och läst högskolekataloger, något jag också borde ta itu med, har en STOR hög här hemma som väntar på att läsas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0