Vecka 11

2008-03-11 @ 21:46:34
MÅNDAG (igår):
1. Ringde Gröna Lund angående sommarjobb. Blev dissad bara för att jag inte kan jobba torsdagar i april-maj. Hrmp!
2. Datorn "kraschade".
3. Jag var livrädd.

TISDAG (idag):
1. Hoppades få paket från CDON med de böcker jag skickat efter. Men icke sa Nicke.
2. Plugga psykologi. (Måste snart återgå till det, suck!)

ONSDAG:
1. Psykologiprov.
2. CDON-paket?
3. Ringa frisören.
4. Skriva estetloggarna för vecka 6 och 7. (Om jag vågar gå in på min dator.)

TORSDAG:
1. Stallet.
2. Plugga kemi. (Zznark!)

FREDAG:
1. Möte med soc kl 8. (Projektarbete!)
2. Frisören, förhoppningsvis.

LÖRDAG:
1. Schlagerkväll?

SÖNDAG:
1. Tråka.
2. Plugga.
3. Tråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0