Hajken

2008-05-17 @ 23:00:31
Trots lite blod, svett och tårar tror jag alla tyckte hajken var väldigt kul i torsdags och fredags. Vi vandrade lite mer än 3 mil på Sörmlandsleden i Nynäshamnsområdet. Jobbigt, men kul som sagt!
Vädret hade vi otur med, torsdag förmiddag regnade det, eftermiddagen och kvällen var det uppehåll, men under natten började det ösregna. Fredagens förmiddag bestod också utav regn och det blev uppehåll under eftermiddagen.
Var skönare än skönast att komma hem igen. Lite surt var det ju att det var soligt och fint här hemma, men man kan väl inte ha tur jämt.
Det syns i tre inlägg innan hur mycket jag uppskattar det jag har runt omkring mig, i alla fall efter att man varit borta från det ett tag. Det är lite synd att man tar allt för givet och inte uppskattar det man har varje dag. Något som alla borde göra. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0