Jag fastnade ett tag till...

2008-05-26 @ 23:30:23

För...

15 år sen.. (1993)

1. Var jag fyra år gammal.
2. Bodde jag fortfarande kvar i Vendelsö.
3. Hade jag typ kritvitt-blont hår.

10 år sen.. (1998)
1. Hade jag ridit i cirkus två månader.
2. Gick jag långa omvägar hem från skolan med Beck.
3. Hade jag bott i villan i nästan 3 år.

5 år sen.. (2003)
1. Gick jag i sjuan.
2. Var allting fortfarande bra mellan Maja, Anna och mig.
3. Var jag så lång som jag egentligen vill vara nu.

3 år sen.. (2005)
1. Slutade jag spela volleyboll.
2. Slutade jag 9:an och började på gymnasiet.
3. Skaffade jag en helt ny bekantskapskrets.

1 år sen.. (2007)
1. Åkte jag till Borlänge och Peace & Love.
2. Kryssade jag till Tallinn med mammsen.
3. Tillbringade jag en hel sommar utan ett sommarjobb.

4 månader sen.. (Februari)
1. Fyllde jag 19 år.
2. Var jag riktigt nöjd med min hårfärg.
3. Tillbringade jag en sista vecka i Torpshammar.

Igår.. (25/5-08)
1. Var jag fortfarande i Polen.
2. Besökte jag Auschwitz och Birkenau.
3. Längtade jag grymt mycket efter mitt sommarjobb, Kjell, Jennie och resten av gänget.

Idag.. (26/5-08)
1. Gick jag upp kl 4:45.
2. Flög jag hem till Sverige igen.
3. Beställde jag tårta för studenten på fredag. Niohundra kronor gick det på!

Imorgon.. (27/5 -08)
1. Är det skola igen.
2. Måste jag skriva en Natur & Friluftsliv-logg och sex stycken estet loggar.
3. Ska jag komma ihåg att lämna tillbaka USB-minnet till skolan.

Om 1 år.. (Maj 2009)
1. Har jag fast anställning.
2. Har jag varit i Thailand.
3. Är jag ej singel längre. (Gosh! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0