Kärlek på hög nivå

2008-05-16 @ 23:45:43
Jag älskar duschen.
Jag älskar toaletten.
Jag älskar spisen.
Jag älskar micron.
Jag älskar tv:n.
Jag älskar datorn.
Jag älskar alla andra elektriska apparater. (Jag vet att det där kan misstolkas, men tolka det som ni själva vill! ;))
Jag älskar riktiga glas.
Jag älskar riktiga tallrikar.
Jag älskar parfymlotion.
Jag älskar deodoranter.
Jag älskar tandborsten.
Jag älskar min säng.
Jag älskar soffan.
Jag älskar bilar.
Jag älskar bra väder.
Jag älskar...

Ja, jag älskar som sagt mycket. :) Precis som vanligt efter återkomsten till civilisationen. Och bara för att jag älskar att sova ut, så tänkte jag gå och lägga mig nu och berätta mer om hajken imorgon.

Bara för att motsatsen måste vara med också:
Jag hatar skoskav.
Jag hatar blåsor.
Jag hatar ömma axlar, höfter och nyckelben.
Jag hatar dåligt väder, speciellt regn.
Jag hatar att mamma och pappa åker till soliga och varma Kreta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0