Lördag

2008-05-11 @ 02:19:09
Det blev inget jobb igår kväll får, man väl säga, eftersom det nu är söndag morgon. För kraftiga vindar. Lite deppig blev jag, men inte heldeppig, hann ju med en del annat:

1. Sola.
2. Lyssna på musik. <3
3. Måla tånaglarna.
4. Måla (finger)naglarna.
5. Grilla.
6. Slå vad med pappa om att Cans skulle vinna Körslaget.
7. Slå vad med mamma att det skulle sjunga 3 låtar var ikväll.
8. Tjäna pengar då jag vann båda vaden.
9. Smälla i mig choklad. (Urk!)
10. Se värsta knäppa filmen - Dreamcatcher.
11. Gräma mig själv för att jag inte pluggat något.
12. Se fram emot jobb på söndag - första morgonflygningen.
13. Hata mamma&pappa lite för att de åker till Kreta på lördag. Utan mig.

Osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0