Saker som förpestat min dag:

2008-05-12 @ 23:01:52
1. Jag försov mig och fick stressa som *** för att hinna iväg till bussen.

2. Plockade ut boken jag läser från väskan. Ville lyssna på musik. Upptäcker på bussen att jag glömt headset'et till mobilen hemma.

3. Föreläsningen på Södertörn var så tråkig att man nästan somnade.

4. Väl hemma tänkte jag att jag skulle ta cykeln till gymmet. Tar en evighet att hitta en pump som passar (pumpen vi brukar använda hittade jag inte alls). Pumpar framdäcket, börjar på bakdäcket - inser att det är punka på det hjulet.

5. Får återigen stressa iväg, denna gången till gymmet. Springer för att hinna i tid, trött när jag är framme.

6. Lena är skadad. Annika hoppar in som vikarie på aerobicsen istället. Besviken för att jag inte får köra "mitt" pass.

7. Insåg att jag tappat kondition på de 2 veckorna jag inte tränat. Tappar motivationen för att träna ytterligare.

8. Inser under kvällen att min idiot till bror inte lämnat tillbaka liggunderlaget som han lovade. "Betalar du bensinen, så kan jag komma över med det." Jag lär får sova på bar mark under hajken.

9. Skoskav.

10. Jag är trött, sur, förbannad, fortfarande stressad. Gnällig.

11. Jag har forfarande inte skrivit någon estetlogg. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0