Sur citron!

2008-05-01 @ 23:57:22
Jag har större delen av dagen varit jättesur, nästan en ragata, vilket beror på inbjudningskorten till min studentmottagning. För det första vet jag att jag är något sent ute (det är ju inte så långt kvar menar jag) och sen skulle allting vara emot mig. Jag satte mig väl strax före 12 och knåpade ihop kort i PowerPoint, när inte det ville funka gick jag över till Word, vilket inte funkade heller. Efter säkert 5 timmar blev i alla fall korten såsom jag ville... Jag har inte lust att gå in i detalj om allt, men skrivaren var promlem numero ett!

Tillslut blev i alla fall dagen ganska lyckad. Åkte ut till stallet under kvällen och fick äntligen lite avkoppling! :) Strega gick väl inte riktigt som jag ville i början av lektionen, men i slutet vart hon riktigt trevlig. Anne sa till och med att det var länge sedan hon hade sett en så fin galopp på Strega. Jag är lättflörtad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0