Titta, titta! I'm BACK!

2008-05-07 @ 23:01:02
I alla fall för denna gången... Jag känner mig faktiskt lite skamsen för att jag så sällan uppdaterar här, men som jag tidigare sagt: det är mycket i skolan nu! :(

Sen sist har det väl bara hänt en rolig sak! Vad jag kommer på i alla fall. I lördags var min första arbetsdag á la sommaren 2008 á la flygvärdinna! Det var lite skojjigt faktiskt! Mest minnesvärt var väl att vi landade bakom lås och bom. Hahaha! XD Tog ett tag att komma ut så att säga! ;P Men hem kom jag i alla fall tillslut och då slocknade jag i sängen på mindre än en halv minut! :)

Och så dagen idag... Roliga händelser á la onsdag:

1. När jag kom hem väntade ett stort vitt paket på mig. Wiie! Femton stycken flaskor med Proviva Female från Buzzador. Ska tydligen öka järnupptaget med 50 %, gissa om jag kommer bli hyberaktiv de här sista veckorna i plugget! :P Hojta om ni vill testa en flarra! :)

2. Innan jag kom hem och fick syn på paketet var jag i stan och fick klart det sista inför DA PARTY imorgon. Studentskivan som gäller ju! :) Med pirattema... Skojj skojj.

3. Jag har även lyckats sälja två biljetter inför imorgon. :D

4. Panikpluggade i skolan med att få klart en uppgift som tydligen skulle in innan miljökunskapen idag. Något jag missat... :/ Men jag blev klar i tid och fick därför en kväll ledigt. Jag borde ju egentligen ha suttit och skrivit loggarna för esteten, men det orkade jag inte. (LAT LAT LAT!) Det får bli bakfyllegöra på fredag istället. Högt uppskattat gissar jag på! :P

5. Och det sista är väl att jag känner att jag fått mycket gjort idag. Skön känsla. Har handtvättat * 2 här hemma och dessutom satt på maskinen en vända. Testat smink inför morgondagen. Testat skor. Ringt stallet. Osv osv.

Jaja, antar att jag ska gå och sova nu om jag ska orka med morgondagen. See ya, och jag lovar att vara tillbaka snaaart igen. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0