24 november

2008-11-24 @ 20:57:00
Idag har jag:

- Sovit 4 timmar.
- Suttit fast på en jävla buss på väg till jobbet.
- Varit svintrött och helflummig.
- Sparkat på Seb x antal gånger då han gick mig på nerverna.
- Sladdat rejält med en Segway i snömodd på väg tillbaka från post och bank. (Men jag ramlade inte, hah!)
- Stämplat fel i två biljetter. (Hur många felaktiga är jag uppe i nu??)
- Fått mobilen inlåst i kassaskåpet. (Ja, där ligger den ju säkert, men hur fan lyckas man!?)
- Hittat dejättefinaskorna för 500 kr (!) - i Gallerian.
- Ätit på tok för mycket till middag. (Lätt hänt när det serveras stuvade makaroner och falukorv.)


Idag ska jag:

- Bädda sängen - med vintertäcket, jag FRÖS i natt.
- Tvätta av mig.
- Gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0