Drömmannen?

2008-11-26 @ 22:48:38

Hade det inte varit för en sak, eller egentligen två (eller tre), så skulle detta vara drömmannen med stort D... ;)

Han har en stor gård.
Han har en pool.
Han har en tennisplan.
Han har en beachvolleybollplan.
Han har hästar.
Han har ett helt underbart stall.
Han har stora hagar.
Han har hund, säkert katt också.

Men, han är på tok för gammal.
Och han är bög.
(Och han är inte särskillt snygg heller, alldeles för sliskig för min smak.)

Jag pratar såklart om Peter i Bonde söker fru på TV4! Ja, han är ju inte min drömman då, men han är i alla fall min favoritbonde. Heja heja! Och Wille, han är ju helskön! :D
 
 
 


Och nu sitter jag uppe sent igen. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0