Mina udda vanor

2008-11-26 @ 09:58:27

Alla har vi vanor som andra höjer på ögonbrynen åt. Jag tänkte ta och presentera mina, de som jag kommer på, här och nu... Sen kommer säkert fler dyka upp vart efter. Linnea har säkert några på lager! :)

  • När jag ställer väckarklockan "måste" sista siffran vara mellan 1-9, oftast blir det en 2:a. Nollan fungerar inte...
  • Jag borstar alltid tänderna med Sensodyne Fluor tandkräm. Jag hoppar hellre över att borsta tänderna med tandkräm än att använda någon annan.
  • När jag bankar på jobbet, måste jag skriva med den blåa pennan. Ligger den inte på sitt vanliga ställe, letar jag upp den, även om en annan penna ligger närmare.
  • När jag går av bussen eller tunnelbanan kollar jag alltid att jag inte glömt något (och ändå lyckades jag glömma mina vantar i början på hösten, gosh!).

Ja, det var de jag kom på för stunden... Har ni några udda vanor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0