Dagens stora fråga:

2008-10-20 @ 13:31:58
Vad ska jag äta till lunch?

Just nu sitter jag och föräter mig på Marabou Premium's Dark Sesame. Linnea är på lunch, tagit en kort promenad till Amanda... Ja. Hmm. Inga kunder. Inga telefonsamtal. Alltså en helt vanlig dag på jobbet...

Vad jag gjorde i helgen?

Fredag: Jobb och sedan stress till personalfesten. Tog det lungt, inget direkt kul hände, åkte dock hem ganska sent. Var lat och tog en taxi. 211 kr, inte sådär jättefarligt direkt. Ja...

Lördag: Putsade upp ridstövlarna, strök klubbtröjan. Åkte till Orminge, tog ut pengar. Åkte vidare till stallet. Hälsade på Tuva. Gick banan. Åt lunch. Gjorde i ordning pållen. Red fram. Tävlade. Var nöjd med ritten, gick lite fort (om man ska jämföra med idealtiden), men inte allt för fort. Slutade på en 7:e plats av totalt 14 startande.
Myskväll framför tv:n med Stjärnor på is.

Söndag: SOVMORGON! Sickla med mammut. Shoppelishoppade lite; t-shirt, stickad tröja samt ridhandskar - allt på rea! :)
Myskväll framför tv:n med Gossip Girl, Hål i väggen och The f word.

Och sen vart det måndag igen. Har fundrat lite på hur länge till jag jobbar. Har inte hört något. Ska dock bli ganska skönt när jag går över från heltid till extraarbete. Skulle behöva några lediga dagar snart!


Linnea, när kommer du tillbaka?? Jag börjar bli hungrig!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0