Helgen i punktform

2008-10-12 @ 22:31:33
Lördag:

* Vaknade 7:30, tyckte det var allt för tidigt för att gå upp. Lämnade sängen 11:20 istället.
* Drog in till stan och SL's hittegodsavdelning. Inga vantar! :(
* Gick i lite butiker: köpte chaite och "torgvantar" på Indiska.
* Vågade mig sedan förbi butiken (ville inte stöta ihop med chefen efter lite rabalder under förmiddagen). HITTADE MIN RING!!! :)
* Åkte hem, blev uppringd av Linnea, åt middag, förberedde mig för utgång, åkte till Kristineberg.
* Träffade Linnea, Jenny, Johan och Tony.
* Kollade lite på Sverige-Portugal.
* Drack vin.
* Spelade Våghals ("Hej Åse, det är Camilla. Du, jag är lite upptagen just nu, kan jag ringa dig lite senare?").
* Åkte vidare till Rådmansgatan. Mötte upp Malin och Fredrik.
* Hem till Rikard & co.
* Mer vin. Mer Våghals. ("YEEEAH, vilken åktur!")
* Tolvslaget. Bubbel och sång för Linnea. (Du gamla, du fria... Haha! XD)

Söndag:

* Bil till Medborgarplatsen. Nekade på både Debaser och Skrapan, kom till slut in på Imperiet.
* Tequila. Ännu mer vin.
* Drog vidare till Fasching. Dansdansdans!
* Kebab - "mitt emot Svenska komvuxblabla".
* Mot T-centralen, sa hej då till alla, vidare till Slussen och sedan bussen hem.
* Stöp i säng ca 6:30. Somnade som en stock.
* Vaknade och gick upp 14:30. Ojoj! Mådde inte allt för dåligt...
* Dusch. <3
* Mat. <3
* Hjälpte pappa med utemöblerna, skulle upp på vinden i garaget = styrketräning.
* Slappat.
* Myst i soffan.
* Hål i väggen.
* Roat mig på vetgirig.nu.
* Kollat och kollar från och till på Se upp för dårarna.
* Och så bloggat då. :)


Det var min helg! Ska väl snart hoppa i kojs, är inte direkt trött, men det är ju en dag imorgon också.
En dag utan Linnea i butiken! :( Hur ska jag klara mig?

Jag håller tummarna för dig imorgon, Linnea! Have fun and kick ass! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0