Jag kom på det!

2008-10-24 @ 11:46:40
Jag har kommit på vad det är jag trodde hade glömt! Moaha!
Och det har både med imorgon OCH nästa fredag att göra!
Nyfikna?

Okej, Rob och Tore (två piloter på mitt jobb) ska ha fest nästa fredag. ("Vi vill visa vår uppskattning för att ni som crew stått ut med oss under ett flertal tillfällen sommaren 2008." - Miss T... Hmpf!)
Sista anmälningsdag är imorgon. Mer än så var det inte...

Men, orkar jag gå? Har varit så mycket på sista tiden... Ska på filmkväll ikväll, lär bli sent. Jobbar på söndag. Hmm...
Skulle ju faktiskt vara skönt med en ledig helg... Men jag vet en som kommer bli SUR om jag inte kommer (*Host* Rob! *Host*).

"Miss T. Miss T. Miss T."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0