Moaha!

2008-10-24 @ 17:41:09
Jag sålde nyss min felstämplade biljett!

Skulle fixa båtbiljetter för ett byte från ballong tidigare. De skulle ha giltighetstid till 31 maj nästa år och dum som jag är stämplar jag 24 oktober nästa år (dagens biljett-stämpling).
Så man får ju inte vara dum (en gång till) och lägga den i felskrivna biljetter-pärmen när de kommer några och vill köpa båtbiljetter.

Andra gången som jag har sådan tur! :) Minns ni när jag skulle skriva Jonny och det råkade bli början på Johnny? Och det sedan kom en beställning på en som hette Johan? Wohoo!

Ja ja... Jag bara babblar... Stoppa mig någon! ;) Men har man lite sådär småtråkigt så har man!

Nej, nu ska jag regga! Sen är det typ dags att bomma igen! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0