Back to basic!

2008-09-02 @ 15:42:23
Så var det tisdag och helgen var slut igen. Är tillbaka på jobbet i butiken. Står i montern. Tjo!
Helgen var dock helt okej, så jag ska inte gnälla:


Lördag
Var som sagt och tränade. Aerobics. Sen till jobbet för att flyga. Dejten med Helge Niklas var inställd på grund av massa kärlekstrubbel (typ), så fick ragga upp Helge Xerxes (och Tore) istället. Var väl inte supernöjd (inte Kjell heller), men var helt okej det också. Startade Brunna och flög till Barkarby flygfält.
Fick förfrågan om jag ville med på fest till Uppsala efter jobbet, men tackade nej, orkade inte.

Söndag
Sovmorgon igen. Tog det mest lungt. Var med familjen.Läste lite. Städade. Sen till jobbet igen för att flyga. Fick flyga med Tore igen. Kan väl säga att det berodde på kärlekstrubbel, igen (för att göra en lång historia kort!). Vart ännu mindre nöjd än under lördagen, men vad kunde jag göra? (Jag kommer dock börja skrika om jag inte får flyga med Kjell 9-10 september! :P)
Vi var ute på Gärdet, men valde sedan att starta vid Frescati. Flög till Skänninge? Skönninge? Aja, något liknande, i Huddinge i alla fall!
Snättringe! Nu ramlade poletten ner! Snättringe flög vi till!

Måndag
Ledig från butiken. Tog sovmorgon (varför ska man gå upp tidigt när man är ledig för?). Tog det lungt heeeela dagen. Läste. Hämtade posten. Läste. Lyssnade på musik. Läste. Satt vid datorn. Läste. Lagade middag - tomat/salami/mozzarella paj- skitgott om jag får säga min mening.:) Ja, sen kom mamma hem. Vi åt. Gick på en kort liten promenad. Bänkade oss framför tv:n och kollade på CSI. Satt vid datorn en stund efter det, kollade på klipp på You Tube... Sen kallade sängen!

Nu står jag som sagt i montern. Har inte varit några kunder här på ett tag, så det är ganska tråkigt. Något tips på vad att göra? Kickla sig själv kanske, eller hur var det Jennie? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0