Helutvilad, hellugg - helnöjd!

2008-09-10 @ 11:57:27
Detta är då min andra lediga dag efter att ha jobbat sju dagar i sträck. Kan inte beskriva HUR skönt det är att ha lite ledigt! Var ju i och för sig uppsatt på flygning både igår och idag. Igår vart det inställt och jag tror inte vädret ser bättre ut idag. Tyvärr.
Men jag har andra planer! Det blir taco-film-kväll hemma hos Linnea. Ska bli skoj att återvända till Vendelsö och se om man känner igen sig! :)

Igår klippte jag mig. Har nu hellugg och är HELNÖJD. Känns skönt och fräscht att ha en ny frisyr. Det som var mindre bra är väl att jag brände ca 1 600 kr igår. Efter att ha klippt mig blev det lite shopping; kom hem med tunika, klänning, väst, väska, 2 sjalar och ett par armband + lättare plånbok då. Ajaj. Men har man pengar så har man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0