Lunchrast

2008-09-11 @ 12:32:45
Har lunchrast nu och under tiden jag äter (risgrynsgröt, mums) så tänkte jag roa mig själv (och er) med att berätta om gårdagen... :)

Åkte in till stan för att möta upp Linnea och co. På vägen var jag förbi H&M och Lindex för att byta en kofta och lämna tillbaka en tröja. Väl i Gallerian fick Linnea mig att  följa med henne på 18-turen (segway). Jag följde med, men vet inte riktigt varför - DET REGNADE JU!! Jaja, det gick bra, jag vart lite blöt, men jag dog inte.
Efter turen mötte vi upp Millie och Elin. Vi var och handlade taco-prylar, läsk, chips och godis - godis för 119 kronor! (Hjälp!) Vi fortsatte sedan hem till Linnea, till Vendelsö och mina gamla hemtrakter (och tro det eller ej, jag kände igen mig!).
Linneas kusin Amanda dök upp med filmer. Vi lagade mat, åt och satte sedan på en film, Prime. Inte världens bästa, något seg, men lite smågullig. (Killen i "huvudrollen" var i alla fall snyggsnyggsnygg.)
Kom hem sent, egentligen för tok på sent för att jag skulle orka upp i morse. Skulle ju räkna kassorna och öppna... Upp kom jag i alla fall och fick sedan stressa iväg till jobbet.

Och nu sitter jag här. Ganska dött idag. Är ganska seg efter två lediga dagar också, men framåt går det. :)
Nej, börjar snart igen, ska kila!
Tjingeling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0