Full rulle, men en hel del skratt!

2009-04-29 @ 21:30:26
På jobbet har det varit full rulle denna vecka. Beställningarna rullar in, telefonerna ringer och mailen strömmar in. Galet! Dessutom har jag två tjejer som provjobbar i butiken på upplärning. Gäller att hålla tungan rätt i mun.
När jag gick hem idag låg alla beställningar i fas i alla fall, skönt det. Däremot är mailen och telefonerna lite av ett problem, så Åse fixade in Linnea till kontoret imorgon. Tjoho! :)

Linnea - Saknar värmen, havet, och den bruna människan! säger:
vi kommer prata i telefon i morgon 

Linnea - Saknar värmen, havet, och den bruna människan! säger:
vet du hur jag vet det, jo för jag är synsk...

Camilla säger:
hahahahaha

Camilla säger:
du ska jobba på kontoret imorgon 

Camilla säger:
vet du hur jag vet det?

Camilla säger:
jag är också synsk 

Linnea - Saknar värmen, havet, och den bruna människan! säger:
åh äntligen någon "synskkompis"

Camilla säger:
precis, vi kan 'synska' ihop eller något!


Åse och jag var på Norra Brunn på Intiman förra veckan. Jises, vilken oförglömlig kväll! Skrattade så jag grät nästan, hade grym tränngsvärk dagen efter! Varningsskyltar och tillträde förbjuden och Thomas Järvheden med sina låtar - bajssången, kungpungar och ja... Underbart!


Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0